Kategorie:logická
Once upon a time there were two friends, one red and one blue, that lived on each side of the park…Nahlédněte do barvitých albumů kroniky vztahu dvojice roztomilých pižďuchů. Každý mikrosvět, v němž se snaží opět shledat, je na první pohled nahodilým slepencem krychliček uspořádaných do jakýchsi můstků visících volně v prostoru vesmíru, který tu a tam dekorují levitující objekty. Připomínají něco mezi výbavou maloměstské domácnosti a dětskými poklady z košíku babiččina šití. Hravá hudba vhodně dokresluje atmosféru jak z pohádky pro špunty ze školky. Dojemné houslovo-klavírní party střídá rozverné preludování na všemožné dechové nástroje prokládané pohvizdováním, brnkáním na kytaru, ťukáním na xylofon, hrou na akordeon a zaslechnete i flašinet…Rozhlížení nahoru a dolů podporuje gyroskopický senzor. Přepínání mezi čtyřmi perspektivami realizujete pomocí doteku, páčky či klávesy, přičemž právě patřičný distanc jedné z těchto čtyř perspektiv kamery posouvající se při každém pohybu za charakterem zajišťuje dostatečnou prostorovou orientaci. Během sólo hry za zvuku lotosové flétničky libovolně přepínáte mezi červeným Ilem a modrým Milem. Jeden uvolňuje cestu druhému, jinak by se v hadýrky čalouněném univerzu daleko nedostali – ať už hrajete sami nebo v tahové kooperaci. Po cestě se vznáší ozdobné knoflíky, čili memory fragments vyjevující postupně vzpomínky, třeba formou dopisů doprovázených útržky fotografií.Ilo a Milo se na začátku levelu většinou ani nenacházejí ve stejné rovině, což patří mezi nejzásadnější výzvy nastalých situací. Tak například krychle s obličejem si lze sbalit na záda, poponést k proluce a vytvořit tím sobě či dokonce parťákovi v odlišné rovině můstek. Nejlepší je, že taková kostka jde zase sbalit a použít jinde kolikrát chcete, určité mají dokonce propadla na protilehlou stranu. Některé hrany obkládají červené dečky sloužící jako přechody mezi stěnami krychlí. Škodolibé z nich výstupkem zahradí cestu, jakmile před ně Ilo či Milo předstoupí. Kostky nicméně snadno ošálíte, protože blokovat mohou pouze v jedné rovině, a tak by měl mít jeden z charakterů průchod volný. Tutorialové úvody nových vychytávek daného prostředí poskytuje podivínský človíček Sebstian v napoleonském klobouku. Rady udílí buďto z křesílka na něčem, co velmi vzdáleně připomíná velkou plyšovou mouchu, nebo telefonicky, třebaže textovou formou. Ve hře totiž nezazní jediné mluvené slovo. Level od levelu jsou roztroušeni maličtí Safkové zhruba o desetinové velikosti Ilo a Mila, jimž jsou jinak tuze podobní. Najděte v rámci dané kapitoly všechny a odemkněte si bonusové úrovně. Stejným způsobem hra motivuje i ke sběru kraslic s myškami. Každé shledání Ilo s Milem oslaví veselým tanečkem. Cílem jinotaje však je svést spřízněné duše dohromady navždy.
Comments Closed