![Dragons Blood Don’t lose your head!Svět lidí, elfů a trpaslíků se ztrácí před očima. Někdejší nositelé civilizace marně hledají útočiště v mlází hlubokých lesů, brčálu močálů a ve stísněných útrobách hor. X’Calith […]](https://moviein.cz/wp-content/uploads/2023/09/20711.png)
Kategorie:akce
Don’t lose your head!Svět lidí, elfů a trpaslíků se ztrácí před očima. Někdejší nositelé civilizace marně hledají útočiště v mlází hlubokých lesů, brčálu močálů a ve stísněných útrobách hor. X’Calith Da’ar přiletěl před více jak stoletím neznámo odkud, smetl starou říši Parthem, aby následně založil vlastní panství, kde doslovně platí, že silnější požírají slabší… Pro starobylou kulturu ještěranů představuje záštiplný drak ztělesnění jejich slunečního boha, zatímco zvířeckým rasám umožnil nastalý chaos dát plný průchod své bestialitě. Psohlaví Krujeni by se snad spokojili i s výpalným, avšak gobliny, trolly a minotaury pohání čirá touha zabíjet. Nyní si je najal obří šaman Rakka, zamýšlející pomocí oblačného hradu vyhladit poslední zbytky odporu. Jediná naděje na zapuzení zla zpět do patřičných mezí tkví v nalezení artefaktů slavné minulosti. Člověčí a elfí mudrcové Stendhal a Ansorin pošlou na výpravu za jejich získáním buďto bojovníka jménem Cynric, nebo čarodějku Aeowyn. Hratelnosti dominuje akce s meči, palcáty, sekerami a kouzly v duchu Die by the Sword (1998) týchž tvůrců. Celkem patnáct různorodých oblastí je tentokrát značně rozlehlých, podstatný čas strávíte pod otevřeným nebem, přičemž se bez kompasu a automapy neobejdete. Důrazem na průzkum i lehce humornými rozhovory s barvitými existencemi titul připomíná Gothic (2001). Jediný (levý) analog slouží k pohybu, v boji také k máchání zbraní, spouště zase k rychlým úkrokům a úskokům. Sekněte/udeřte nízko, vysoko, rozpulte či bodněte a hlavně se kryjte, nicméně ránu lze uštědřit i štítem. Správným provedením sekvence tří útoků vzniká kombo. Bojovník má osm mečových, čarodějka devět a oba sdílejí po šesti pro palcát a sekeru. Nalézané blessing wisps použijete k vylepšování sedmi kategorií charakteru (hodnost, útok, obrana, vzdušná, zemská, ohnivá a vodní magie), každou jde až 6x, ale nejznatelnější je právě hodnost odemykající nové vybavení a kouzla.
Comments Closed