Kategorie:akce
Severní Amerika se po 2. světové válce stala továrnou světa a zároveň centrem bádání s potenciálem iniciovat příští vědeckotechnickou revoluci. O získání velkorysých grantů federální vlády od 40. let minulého století usilovalo hned několik korporací. V někdejších prériích států Michigan a Ohio vzniklá společnost Aperture Science o ně soupeřila s komplexem Black Mesa umístěném v kamenité poušti Nového Mexika. Neméně ambiciózní výzkum zabývající se rovněž teleportačními technologiemi ovšem rozvíjí i nedaleká Delta Base Research Facility. Pracuje tam i servisní technik Nick Farell pověřený opravou generátoru jednoho z teleportů. Jako na potvoru zrovna v den, kdy doposud neznámý „pomvěd“ Gordon Freeman asistuje při bohužel úspěšném pokusu o vyvolání resonanční kaskády. Fatální průnik světů bude něčím, na co Nicka nemohly připravit stovky hodin v milovaném Halo, ani četba literatury faktu uložené v jeho zaměstnanecké skříňce…Výsledek dvanáctileté snahy jednotlivce esteticky všestranně zapadá do univerza prvního Half-Life (1998). Letmým pohledem nicméně zjistíte, že máloco nebylo upraveno. Pozměněných modelů postav, zbraní a mnoha dalšího je přes 300. Vyjma zcela nových objektů texturařina razí mírné změny stávajícího při zachování charakteru původního. Hratelnost většiny z 32 map rozdělených do 4 kapitol se vyznačuje sledem prekérních situací, z nichž jde vyváznout kombinací všímavosti a pohotového jednání – průběžným šmejděním po dané úrovni často s nepřáteli v patách, přičemž za poklusu nezřídka překonáváte i logické překážky prostředí. Vědkyni Dianu mohl pro ni doposud „neviditelný“ Nick platonicky okukovat jenom na dynamických poutačích po chodbách přísně tajné instalace. Kataklyzma ho však pasuje na jejího rytíře ve fialové kombinéze a Di zaznamená metamorfózu z příležitostně se vyskytnuvší „bludičky“ v sofistikovanou parťačku.Veškeré audio je v ruském jazyce, zatímco dialogové titulky jsou spolu s veškerými texty ve hře anglicky.
Comments Closed